Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Termékcsere

Amennyiben a rendelésed az átvételétől számított 14-30 napon belül van, úgy a termékeket GLS Hungary futárszolgáltatással cseréljük. Ha hibás terméket kaptál ingyenesen cseréljük!

 

Csere termékcserével:

- a kiszállítás előtt készítsd össze a csomagot

- a terméket/termékeket helyezd vissza a csomagolásba

A csomagolást a cseretermékkel együtt küldjük, a csomagon lévő tasakban elhelyezve. Amikor a futár megérkezik a cserével, vedd ki a tasakból a futárzacskót, csomagold be, és add át neki a csomagot! A visszaküldés adatait (címke, cím stb) mi egyeztetjük a futárral. Nem kell címezned a csomagot!

Természetesen amennyiben nem azonos termékre cserélsz és árkülönbözet keletkezik, úgy a  különbözet hozzáadódik az utánvét összegéhez, vagy az ügyfélszolgálatunk utalja vissza a bankszámládra a cserecsomag beérkezésétől számított 5 munkanapon belül.

 A cseretermék kiküldésének díja értékhatártól függetlenül: 1990,- Ft.

 

Csere csomagvisszaküldéssel: 

Küldd vissza címünkre a nem megfelelő méretű ruhadarabot. A csomag visszaküldés címünkre: 9200.Mosonmagyaróvár Kökény utca 9.

Amint megérkezik hozzánk a cserélni kívánt termék 1-5 munkanapon belül küldjük a csere méretet. Kérlek, töltsd ki a számlával együtt kapott vásárlói termékcsere tájékoztatót és mellékeld a csomaghoz!

A csomag küldési díja értékhatártól függetlenül: 1590,- Ft.

Csak megfelelő csomagolásban visszaküldött, sértetlen árut áll módunkban visszavenni, amit még nem vettél használatba!

A visszaküldött terméknek, abban az állapotban kell lennie, ahogy megkaptad. Természetesen kicsomagolhatod, felpróbálhatod. A visszaküldött áru sértetlenségét munkatársunk ellenőrzi. Ha a terméket használatba vetted, illetve nem tudod, sérülésmentesen visszajuttatni ügyfélszolgálatunknak, akkor nem áll módunkban visszavenni azt.

Ha a csomag átvételekor sérülést találsz a dobozon kérjük, rögtön az átvétel pillanatában jelezzed a futárnak, akivel kárjegyzőkönyvet kell felvenni. Jegyzőkönyv hiányában nem tudunk szállítást érintő reklamációt elfogadni.

Bármilyen további kérdés esetén kérlek, hívd ügyfélszolgálatunkat a:

+36 702702367 es telefonszámon, vagy írj nekünk e-mailt a info@viseld.hu címre!